Jump to content

love.

Member
  • Content Count

    10
  • Donations

    0.00 Eur 
  • Joined

  • Last visited

  • Points

    0 [ Donate ]

1 Follower

About love.

  • Rank
    New Member
  • Birthday 12/11/1993

Recent Profile Visitors

76 profile views
  1. Alexandru. Kenny1 JyNssHu! love. Dutty Aqua WarGods. Alex Godzilla WES. -nF-Farruko Adda Lumi Hew Gicu Castiga
  2. Model reclamatie: Numele reclamantului : Ora/ Data [cand jucatorul "a fost nesimtit"]: Nume codat: Ip / SteamID codat: Motiv reclamatie: Dovada: Alte precizari : -------------- INFORMATII -------------- - Daca nu aveti o dovada concludenta, reclamatia va fi inchisa.
  3. La TITLU se va specificat tipul anuntului (ex: Absenta xQ | Eo sau Retragere xQ | Eo) NUME: numele cu care joci pe server DURATA: cat timp lipsesti (preferabil cu data exacta) MOTIV: motivul pentru care lipsesti sau te retragi MENTIUNI: alte detalii care vrei sa le mentionezi OBSERVATII: - Incercati sa nu depasiti durata precizata in anunt pentru a evita eventuale stergeri de admin sau slot. - In timpul absentei anuntate adminul sau slotul ramane exact in starea in care l-ati lasat. - Daca va retrageti adminul sau slotul va fi sters automat. - In cazul in care reveniti dupa o retragere este necesar sa faceti o noua cerere de admin/slot. - Daca lipsiti o perioada mai lunga de 1 luna, anuntul poate fi considerat automat de retragere si puteti pierde accesele. - Daca anuntati o absenta este necesar ca la revenire sa dati un reply la anunt prin care sa precizati faptul ca ati revenit. Lipsa neanuntata atat de pe server cat si din evidenta redirectelor poate fi considerata abandon! Caz in care riscati stergerea acceselor!
  4. Deschid acest topic pentru toti jucatorii comunitatii si server-ului in scopul de a discuta orice doriti in limita bunului simt. ATENTIE ! Va rog mult pe cat posibil sa evitati post-hunt-ul si atentie la limbaj.
  5. Model Ban-List Admini: Nick Admin: Nick player banat: SteamID: Ip: Motiv: Dovada:
  6. Model Reclamatie Admin: 1. NickName: 2. Data & Ora: 3. NickName-ul Admin-ului Reclamat: 4. Motiv: 5. Dovada: 6. Alte Precizari:
  7. Staff-ul BANAT va ureaza tuturor un calduros BUN VENIT si o sedere cat mai placuta. Ești nou ? Prezinta-te folosind urmatorul model: Nick joc: Nume real: Varsta: Oras: Cum ai auzit de noi ?: Ce parere ai despre server-ul nostru ?: Ai vreo propunere pentru noi ?:
  8. Conditii: - Minim 5h jucate pe server. - Sa nu aveti antecedente pe server (limbaj vulgar, etc). Model Cerere Slot: 1. Nume: 2. NickName: 3. Varsta: 4. SteamID: 5. Link GameTracker cu orele (obligatoriu):
  9. Conditii: - Varsta minima impusa, 15 ani. - Minimul necesar pentru obtinerea acces-ului este de 20h, pentru a vizualiza orele, accesati gametracker. - Cererea necesita un titlu si un model completat corect si adecvat. - Completarea modelului se face in intregime, fara abateri de la campurile impuse, in mod contrar cererea va fi respinsa. - Sa nu aveti antecedente pe server (limbaj vulgar, etc). Model Cerere Admin: 1. Nume: 2 NickName: 3. Varsta: 4. SteamID: 5. Ai experienta (ani/luni) ?: 6. Link GameTracker cu orele (obligatoriu): 7. Ai citit regulamentul ?:
  10. REGULAMENT - BANAT.CSPOWER.RO -------------------------- - REGULI GENERALE - -------------------------- 1. Injuriile/jiginirile aduse staff-ului sunt sanctionate cu ban (temporar/permanent). 2. Folosirea de cheat-uri, hack-uri sau orice fel de cod pe server este sanctionata cu BAN PERMANENT (valabil pentru toti). 3. Limbajul vulgar sau abuzul comenzii SAY sunt sanctionate cu gag, urmat de BAN (temporar/permanent). 4. Reclamele involuntare (bind-uri) catre alte servere, site-uri, forum-uri etc, sunt sanctionate cu GAG. 5. Reclamele voluntare (intentionate) vor fi sanctionate cu BAN PERMANENT. 6. Nick-ul dvs trebuie sa fie DECENT. - CT - - CT au obligatia de a dezamorsa bomba in cazul in care aceasta a fost plantata. - TERRO - - Obiectivul principal este plantarea bombei. - In cazul in care bomba este pierduta, T au obligatia de a o ridica. In aceasta situatie camparea este INTERZISA. ----------------------- - REGULI ADMINI / SLOTURI - ----------------------- * SERVER Adminii serverului trebuie sa fie un exemplu pentru ceilalti jucatori in ceea ce priveste comportamentul. Scopul lor este acela de a face cat mai placuta sederea pe server a celorlalti useri. Fiti calmi, ponderati, sociabili si atenti la toate detaliile! Adminii si sloturile au obligatia de a se inregistra pe acest forum si sa il viziteze cel putin o data pe zi. Adminii si sloturile au obligatia de a-si folosi accesul pe care il detin. Nerespectarea acestei reguli poate duce la pierderea accesului! - Exceptie fac ownerii serverului care pot urmari activitatea adminilor prin orice metode. Adminii si sloturile au obligatia de a folosi comanda amx_spectate in consola dupa ce s-au mutat ca spectatori! Accesele sunt personale iar utilizarea acestora de catre alte persoane indiferent de motiv va atrage de la sine pierderea accesului. Adminii au obligatia de a asigura buna functionare a serverului iar prioritatea este urmarirea jucatorilor suspectati de coduri. - Adminii care ignora plangerile jucatorilor cu privire la "codati", vor fi sanctionati pana la remove! Discutiile intre admini cu privire la administrarea server-ului se vor purta doar pe admin chat. - De asemenea nu se va permite folosirea unui limbaj indecent pe admin chat! Folosirea comenzilor asupra altui admin este strict interzisa si poate duce la scaderea sau chiar pierderea accesului (in functie de situatie). - Exceptie de la aceasta regula fac ownerii/co-ownerii serverului care pot aplica oricand comenzi pe ceilalti admini atunci cand acestia incalca regulamentul! Este obligatia adminilor/sloturilor sa raspunda in termen de maxim 48 de ore la orice reclamatie adusa pe forum. - In caz contrar va fi sanctionat, fiind posibila chiar pierderea accesului. Orice absenta de minim 7 zile trebuie anuntata pe sectiunea "Absente". - Cine nu isi anunta absenta risca sa isi piarda accesul! NU dati kick celor care sunt AFK si spectatorilor deoarece serverul le da automat cand este plin! -> Avertisment/-1 Grad/Remove! - Jucatorii AFK ii mutati la spectatori! (chiar daca sunt admini/sloturi) - De asemenea nu se vor face locuri pe server la cererea jucatorilor sau pentru cunostinte / prieteni. Cine este depistant ca da kick jucatorilor activi pentru a face loc cuiva, va fi sanctionat! Maririle si degradarile generale se fac la inceputul fiecarei luni in functie de activitatea si comportamentul fiecaruia. - Nu cereti mariri! Acestea se dau pe merit si nu la cerere. Cine cere marire sau aduce in discutie acest subiect risca sa se aleaga cu remove! - Nu se fac promovari de la slot la admin. Cine doreste admin trebuie sa faca o cerere pe forum dupa model! Nu cereti socoteala ownerilor pentru cine si ce grad a primit! Fiecare primeste acel acces cu un motiv bine intemeiat. Daca nu sunteti multumiti va rugam sa postati la retrageri! * FORUM 1. Sunteti obligati sa frecventati forum-ul zilnic. 2. In cazul unei cereri unban, inainte de a va da cu parerea, sunteti obligati sa descarcati demo-ul si sa-l vizionati. - Ca sa demonstrati ca ati vazut demo-ul, trebuie sa faceti un printscreen (poza) in timp ce vizionati demo-ul, prezentand acest ss alaturi de parerea dvs la cererea unban. - Neindeplinirea acestor conditii duce la sanctiuni. 3. Cererile unban vor fi lasate deschise MINIM 24h de la deschiderea acesteia sau minim 5 replay-uri. - Cei care nu respecta aceasta conditie va fi sanctionat. 4. In cazul in care veti absenta o perioada mai mare de 7 zile, aveti datoria de a ne anunta printr-o cerere de absenta facuta la Absente. 5. Adminii care nu sunt activi pe server/forum mai mult de 7 zile, fara sa anunte vor fi sanctionati. 6. O inactivitate neanuntata mai lunga de 10 zile atrage cu sine REMOVE. 7. Nu aveti voie sa treceti peste cuvantul/actiunile unui Fondator/Manager. * SANCTIUNI 1. Vor fi sanctionati cu remove adminii in cazul in care: - Cei care nu au activitate pe server/forum. 2. Vor fi sanctionati cu downgrade adminii in cazul in care: - Vor avea un limbaj trivial pe server. - Nu le vor explica playerilor regulile server-ului in caz ca acestia le-au incalcat. - Nu vor informa playerii la cererea acestora despre cum pot dona/cum pot primi admin/cum pot primi vip/cum pot lua legatura cu Fondatorii. - Cei care nu-si vor ajuta colegii la indeplinirea atributiilor de admin pe server. - Cei care nu vor prezenta dovada la cereri unban si nici nu se va regasi dovada in Ban-List. - Cei care au incalcat chiar ei regulamentul. * Schimbarea hartilor Cand raman 5 minute din harta, trebuie facuta o votare cu 2 harti sau chiar si 3. Pentru ca hartile sa nu se repete scrieti "/lastmaps pentru a vizualiza hartile anterioare. Inainte sa dati votul consultati-va pe admin chat cu ceilalti admini prezenti pe server in privinta hartilor! Cel mai mare in grad are dreptul sa intervina si sa dea votul daca este cazul! In ultima runda adminul trebuie sa anunte "Last! Next (harta care urmeaza)" Schimbarea propriu-zisa a hartii se face la terminarea hartii , nu mai devreme! Adminul raspunde DIRECT pentru harta care o pune in cazul in care este schimbata la o ora necorespunzatoare. A se respecta "Metoda de votare" si "Programul de harti" ce sunt postate in detaliu la sectiunea "Anunturi"! * Functii executate de server - Detectarea, curatarea si/sau blocarea majoritatii codurilor existente - Banarea temporara pe IP la detectarea a 4 IP-uri identice conectate pe server - Inlocuirea automata a unor simblouri interzise cum ar fi: #, %, etc - La conectarea pe server jucatorii sunt mutati automat la o echipa (exceptie fac sloturile sau adminii) - Dupa prima runda din harta serverul va da automat un restart - Setare automata freezetime 0 pe hartile mici si freezetime 1 pe hartile mari - Activare automata restrictii pe toate armele (exceptie awp si pistol) pe hartile de tip AWP - Bomba este transferata automat de server in 30 secunde de la un terorist AFK catre unul activ - Zonele in care se poate urca pe textura sunt blocate pe majoritatea hartilor - Jucatorii care sunt AFK 3 minute sunt mutati automat de server la spectatori - Orice admin sau slot mutat ca spectator din amx_spec, /spec sau de catre server, va aparea automat ca si spectator ascuns - Orice slot / admin ce ramane spectator va fi mutat automat ca spectator ascuns la 2 minute de la schimbarea hartii - La folosirea unor cuvinte considerate vulgare sau reclamelor serverul va inlocui automat propozitia cu mesaje prestabilite in server - La tastarea in chat a unui cuvant cheie (ex: slot, admin, lag, etc.), serverul va oferi automat un mesaj informativ - Numele jucatorilor ce contin reclame vor fi schimbate automat de server in: CsBanat1,, etc - Echilibrarea echipelor se face automat de catre server (autoteambalance ) - Nick-ul ce contine mai putin de 2 caractere va fi schimbat automat in "CsBanat" - Autovotul serverului este setat in ultimele 5 minute din harta. Rezultatul acestuia va seta automat harta din "nextmap" - La ora 00:00 serverul va schimba automat harta in fy_snow + timelimit 0 * IMPORTANT ! - Actualul regulament nu acopera toate informatiile necesare ci doar cele de baza. Informatiile detaliate se gasesc la sectiunea "Anunturi" in topicurile setate ca "Pinned", adica "Importante" si apar cu o bulina verde in dreptul lor. Citirea acestora este obligatorie de catre orice admin/slot! NOTA: * Toti cei care fac parte din STAFF Banat au obligatia de a-si insusi aceste reguli in cel mai scurt timp de la obtinerea accesului. Cine va fi depistat ca nu respecta/stie regulamentul va risca sa ramana fara acces! ** Prezentul regulament poate suferi modificari ulterioare. Necunoasterea acestora nu este o scuza! *** Ne rezervam dreptul de a alege jucatorii acestui server!
×
×
  • Create New...